Tisdag. Eller?

Tänkte ha som rubrik "Söndag morgon", fast kom på att det faktiskt bara är tisdag! Inga konstigheter.

Idag ska jag vara lite duktig. Ska rasta hunden inom 25 minuter, för att sedan börja tvätta vid 12:00, och sedan diska och städa mitt rum. Sedan har jag planerat att göra något annat där emellan, men det håller jag för mig själv. Ska bli jävligt kul, iaf! Och nej, det är inget dejtande. Jag avstår fortfarande från sånt i år.

Såatteh... ja, ni. Om man kanske skulle se till & göra sig klar inför en promenad med hunden Baresi?! Han verkar inte speciellt taggad ifall, då han bara ligger där som en hösäck. Sötis!

Nu drar jag.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!