Svammel.

Wzup yo.

Dagarna bara flyger iväg. Speciellt om man är arbetslös, tydligen. Vet inte ens vad jag gör längre. Helt plötsligt är tisdagen slut iaf. Jag var helt övertygad om att det var måndag idag!

Men idag har jag varit duktig. Tvättat som vanligt, diskat som vanligt och rört på mig, vilket inte är så vanligt. Sånt är ju bra. Folk är ju nyfikna på vad jag använder för slags motion eftersom jag inte har köpt ett gymkort ännu. Jag tänker hålla det hemligt har jag bestämt mig för. Blir bäst så.

Jag ställer mig på vågen varje morgon, och den visar mindre siffror everytime, vilket är bra. Och som sagt - det beror nog på att jag inte äter lika mycket längre.

Sen undrar några vart min studioinspelning tog vägen. Den är påväg, CF har mycket att göra denna vecka, men så fort han får tid så ska han mixa. Jag är lika nyfikna som ni. ;P

Ohwell. Nu tölar vi om MJ tycker jag!
Kollade igår på TMZ.com, där de visade live utanför domstolen. Visst gjorde det lite ont i magen när man tittade, för det påminde en så mycket om MJ's memorial. Och nu när man börjat gilla han mer & mer så är det nog ganska vanligt att det gör lite ont. Skitsamma. Såg iaf familjen Jackson springa in i byggnaden. Sen en halvtimme senare kommer Conrad Murray. Hör hur MJ's fans skrika "YOU ARE A MURDERER! MURDERER!!! JUSTICE FOR MICHAEL!!". Herre min skapare. Sen intervjuade dom folk.. bad en bön för Michael.. sjöng lite.. dansade lite. Sen 2 timmar senare blir det mer hysteri och jag ville ju bara höra vad som sas inne i rättsalen. Murray ska betala 75 000 dollar för borgen. Och han ska även förhöras den 5 April, så det är bara att vänta.. shit va drygt. Varför sån tid, ens?

Fast det bästa under hela sändningen måste varit när ett fan gjorde sig beredd på att Murray skulle komma ut från rättsalen. Hon skrek "JUSTICE FOR MICHAEL! TELL US THE TRUTH, MURRAY!! HOW COME YOU LEFT MICHAEL ALONE WHEN YOU KNEW THAT YOU GAVE HIM TOO MUCH PROPOFOL?! HUH?!?! WHERE'S THE TRUTH?!" och så skrek hon massa mer.. shit vilken karaktär. Mer såna fans, pls!

Det var nog allt.. hörs imorrn.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


enargmedborgare

I denna blogg riktiga åsikter uttryckas gentemot bland annat dagens idiot till bloggare!!



http://enargmedborgare.blogg.se

2010-02-10 | 19:18:18
http://enargmedborgare.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!