Shit happens when you.. yes.

Tjenare.

Igår blev jag full med Linn Möller. Vi började dricka i våran kära väns replokal. Dessvärre var ju han jag hatar mest av alla i hela världen där, men det var bara att titta bort och ignorera. Gick hur bra som helst!

Sen drog jag, Möller & Evelina till Ankan. 20:- inträde. Ingen dret. Där inne blev jag inte finare heller. Träffar Micke med tjejkompis + min gamla klasskamrat. Blev mycket fylletjat och skratt.

Ankan stänger, så då var det dags att gå hemmåt. Denna gången fick Marcus hålla mig sällskap i telefon tills jag var hemma. Det gjorde han så gärna.. fast det kanske var för att jag tvingade honom att hålla mig sällskap. Crap.

Kom hem. Åt korv med bröd. Däckar runt 03.30. Vaknar 05.55 och börjar spy rätt ner i golvet, nedanför min säng. Det var den korven, det... Men jag var duktig, eftersom jag snabbt hämtade papper och disktrasa, och voilá. BORTA!

Idag blev det jobb. Gick fruktansvärt segt denna gången, och jag var inte med i matchen för fem öre. Men jag gjorde mitt bästa.. sen drog jag hem till Linn och hängde lite med henne, Hanna, Schneggel och Kim. Såg lite på Baksmällan, men den har jag ju redan sett 1800 ggr så jag gick hem..

Nu ska jag nog gå & lägga mig, då jag är obeskrivligt trött! Damnit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!