Sådär cplycklig. :D

Nu börjar jag må sjukt bättre med allting. Sure thing, jag var lycklig förut, men nu känner jag mig bara dretlycklig. Bortskämt jävla cpdretlycklig, alltså. Ska fan ge alla jag känner en stor fet kyss och en klubba som tack för att dom lever. Eller nåt sånt.. Nåt lyckligt ska dom iaf få.

Vaknade 09.30 av att morsan kommer in på rummet. "Stina, Stina! Titta vem som är med på förstasidan i NWT!" Då fattade jag direkt att det var min bög Simon som var med, för jag hade hört att han hade sökt till Körslaget för någon dag sen. Är riktigt glad för hans skull och tror att han & Rongedahlkören kommer ta hem hela skiten. Kommer bli riktigt bra körslag i år, med tanke på att Ralf Gyllenhammar är med i år också! Hoho, ska kolla varje fredag. Eller om det är lördag? Skitsamma, ska följa vartenda avsnitt iaf :) Grattis igen, Simon! Pluffs är mycket stolt.

Har kollat runt lite på nätet och ätit lunch nu. Ska snart göra mig i ordning inför stan. Ska möta upp Lollo & Lenn en sväng, sedan ska vi brudar på bio + att Frida ska med också. Riktigt mysigt! Vi ska gå & se Farsan.. tror den är svinrolig. Hoppas den är lite som Det Nya Landet.. "Det är inte gris, det är fläsk." Haha!

Vi hörs senare säkert. Kan ge filmen lite kritik!


Såhär glad är jag, tamejfan.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!