Promenad i bra väder.

Har nu tagit min svullna kropp ut på en promenad! Jag var alldeles för rastlös + att vädret inte tillät mig att vara inomhus. Det var längesen jag såg såhär mycket sol, och jag såg säkert ut som en kines när jag var ute & traskade i det sköna vädret. Jäklar va ljust det var.. haha.

Jävligt gött när MJ är i lurarna också. Speciellt när Earth Song, Heal The World, Man in The Mirror och We Are The World drar igång. Då går man ju ännu en gång med ett littet leende på läpparna. Det skrämmer mig även, då jag vet att det är nu jag börjar bli gammal på riktigt. Det är ju inte ofta man går runt & ler medan man promenerar, eh? Och för er som undrar vart jag gick, så gick jag runt lamberget. Ni vet den där sjön? Bra.

Tog mig 50 minuter allt som allt. Inklusive snusköpet som tog upp hela herrhagen. Den var nämligen slut i alla kiosker & affärer... menmen. Nu har jag så jag klarar mig. Gött mos.

Nu är klockan fyra.. vet inte vad jag ska göra. Ska iaf ta mig en dusch och en iprén. Har börjar få lite småont i magen p.ga mensvärk. Älskar när jag får mens. Då vet jag ju att jag lever!

Nu ska jag sluta stri och som sagt - duscha! :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!