Omegle.

Har upptäckt en otroligt värdelös sida (http://omegle.com), där man kan sitta & chatta med främlingar. Visserligen är det väl roligt, men då ska man vara riktigt jävla uttråkad.

Jag ska tydligen ha chattat med någon från England som visade sig vara Pixie Lott. Personen sa "you're not gonna believe me on this one, but if you must know - I'm Pixie Lott." Haha, och jag som inte har någon koll på "kändisar" fattade ju inget. Men jag googlade och upptäckte att det är hon som gjort låten Mama Do. Skitsamma. Jag spelade med. Dock avslöjade jag denna person när jag frågade dennes födelsedag. Pixie ska ju tydligen vara född den 12 Januari, och denna person sa att han/hon fyllde år den 12 Februari? Ja ni. Det finns fölk till allt.

Annars har jag tölat med en amerikanare. Han är 19 år och spelar ishockey. Helt OK snygg. Synd bara att han tölade om sex. Sånt är så jävla töligt, tycker jag... "what turns you on and what turns you off? what would we do if we hung out? what are you wearing?" Ärligt. Sug kuk. Vart är alla charmiga killar?!

Fast just det - jag ska ju inte lägga ner någon energi på karlar i år!

Gött.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!