Last night.

Wooaaaaaah!!

Igår var jag hemma hos CF och spelade in i hans studio. Det var sjukt kul fast lite jobbigt. Hatar att sjunga seriöst inför folk, men det släppte efter ett tag... blev också väldigt många omtagningar. Ca 100, kan jag tänka mig. Är inte första tonen okej så är resten bara skit. Men aja. Nu ska CF bara mixa ihop resten, sen är den klar! Låten jag sjöng vart Earth Song med MJ. Självklart. Ganska så passande eftersom jag är en sån som vill rädda planeten..... HAHA.

Sen så spelade vi in Smooth Criminal, men den fick vara CF's låt. Dock bytte vi ju ut namnet på låten Smooth Criminal till Idol-slickepott. Eftersom den handlar om Darin. Förlåt Gabby och Johanna, men vi var tvugna! Låten blev iaf skitbra! Dog av skratt i princip.

Sen vid 23.00 drog jag med Zarah, hennes pojkvän Micke och hans kompis Marcus in till stan och gjorde ingenting. Så vi åkte till Väse. Klockan var 01.00. Haha. Helt värdelöst. Så vi åkte hem till Zarah & Micke och chillade. Plingade lite gura och mådde gött. Sov även över där!

Idag vet jag inte vad som händer. Gabby frågade om jag ville med på filmkväll, men helt ärligt så har jag ingen lust.

That's all, folks!




Passar på att slänga upp en snygg bild på mig själv som pirat!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!