Kronoparkens helg.

HEJHEJ!

Igår befann jag mig hemma hos Zarah med Micke & Marcus. Drack lite öl & tölade bara. Det var görmysigt. Kändes lite som ett såntdär gammalt gift par som umgås med varandra. Rättså fucked up.

Idag ska jag dit igen, ska få ännu en gång få känna mig som en gammal gift ragata. Ska bli bjuden på käk och det är ju alltid gött. Det blir fortfarande jag, Marcus, Zarah & Micke. Yayness. Men det blir en jävligt lugn kväll, med andra ord.. nykterist javisst. Ehehehehehe.

Imorgon, ja.. då ska jag till KRP igen. Haha, börjar bli trött på mig själv. Denna gång ska vi spela Bingolotto. Återigen som ett gammalt par sitter vi där och hoppas på volvo 740:n....

Om det är någon som känner för att rädda mig från KRP så föreslår jag att ni kontaktar mig så fort ni läser detta. Snart kommer jag behöva lite reality igen!

Aja.. nu vet ni att jag har en kronoparkshelg iaf. Jag ringer om det blir problem, aight?

Stay black n' white, ppl.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!