It's time. Yeah.

Sorry för en taskig update. Har varit rätt busy!

Har umgåtts med Linn Möller en del, sen så har jag lagt ner all min tid på att diskutera med CF angående fredagen. Fredag är den dagen jag ska slänga min svullna kröpp in i en studio för första gången och spela in lite musik. Seriös som oseriös. Har suttit och tölat med CF ett bra tag nu om lite förslag och idéer. Garvat ihjäl mig har jag också gjort.

Självklart blir det en massa Michael Jackson-covers. Dock kommer vi att ha ändrat texten och gjort den rolig. CF's ordförråd är inte att leka med, om en säger. Jag kan med gott samvete avslöja att Smooth Criminal kommer handla om Darin. Thriller kommer handla om Piller. Aa. Typ.

Ni får fan förlåta mig för att jag tjatar så mycket om King of Pop nu för tiden, men som sagt - jag är inne i hans period!

Nu ska jag typ.. lyssna mer på MJ ;)



Förresten kan jag inte lyssna på denna låt
utan att få andningssvårigheter. Breathtaking? Troru.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


J I L I N A

Han borde ha släppt den på singel. En av mina absoluta favoriter från albumet. Den är helt underbar!!!

2010-02-17 | 17:39:56
http://jilina.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!