Helg?

Tjenna.

Hoppas att alla kan se att jag har fått coolare rubrik. Ni som inte kan se denna otroliga förvandling så kan jag meddela att rubriken är nu svart och själva rubriktexten är i mitten. Min blogg är fortfarande i byggläge, men varken jag eller mina kompisar som kan med sånthär har någon ork. Så min blogg får vara såhär ful nu, helt enkelt.

Jorasåatteh. Det har ju varit helg. Jag har inte bloggat. Inga konstigheter. I fredags blev jag nämligen bjuden på sprit. Och det var inte lite sprit, heller. Vet inte hur många lakritsshot jag fick i mig, men jag antar att det var 5st för många. Måste ändå passa på att tacka Linn Möller för denna goda sprit, och för att hon höll vad hon lovade - att supa mig under bordet. Herremingud. Många fyllesms blev det. Och samtal. Jag minns inte ett utav dom och jag har minnesluckor hit och dit. Fast det är som jag sa - desto mer minnesluckor, desto roligare måste jag haft!

Sen blev det lördag. Jag vaknar till liv 13:45 och inser att gårkvällen var helt otrolig. Men ändå mådde jag inte nå speciellt dåligt. Jag var sugen på ännu nåt galet. Tillslut blev jag kidnappad av min "goda vän" Zarah med sambo. Vi åkte till Maxi för att handla tårtgrejer och såntdär för att göra en snopptårta till deras vän Marcus som fyller år idag (Gratz once again). Jag hjälpte iofs inte med när de fixade tårtan, däremot vispade jag grädden och självklart var det ju grädden som var godast! Nu glömde jag ju skriva att vi inte firade denna Marcus försen klockan 02.30 inatt. Det blev ingen sömn försen ca 6 på morgonen. Och så vaknade jag kanske 700 ggr för att den där 2sitssoffan jag sov i inte var det skönaste. Menmen. Bra kidnappning! Mer sånt.

Idag är det söndag. Alla Hjärtans Dag och Arbeit. Bra kombo! Tacka fan att jag inte har någon gullegris att fira med, för då hade jag bara blivit stressad av denna dag. Tycker att denna dag är överskattad, fast det kanske jag bara säger för att jag inte har, som sagt, någon att fira med. Inte ett dugg bitter.

Nej.. idag firar jag tillsammans med min älskling MJ. Han klagar aldrig och är bara helt fantastisk 24/7.

Annars får ni andra ha en trevlig Valentine's Day!



Ungefär såhär trött är jag idag. Note to self.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!