Going to das hospital.

Yaaay.

Jag har äntligen fått hem en kallelse från sjukhuset. Ska på mammografi @ fredag 08.30 SHARP! Va trevligt. Hoppas de inte hittar något otrevligt i mina bröst. Men det tror jag inte.. läkaren på vårdcentralen trodde det kunde vara inflammerad bröstkörtel. Awesome.

Jag är riktigt jävla trött idag, också. Vet inte vad det är, men på senare dar så är min sömn oregelbunden och jag kan bara inte somna när jag är skittrött. Det är någonting som vill att man ska vara vaken. Ögonlocken är tunga som kinesiska muren, men jag har ändå fullt av energi. Riktigt jävla konstigt, alltså.

Snart ska jag dra med Möller till systemet. Det är ju lillördag?! Fast jag ska inte ut, då.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!