Fett nice lördag. MKAY!

Återigen hemma!

Blev tidigare idag. Kom hem för typ 20 min sen. Det va la gött. Dessvärre saknades ju Marcus, för den horan skulle jobba ikväll. Så där satt jag. Ensam. Ingen låtsaskarl att äta med tillsammans med Micke & Zarah. Fast det gör ju iofs inget.. vi hade det mysigt ändå. Potatisgratäng med kotletter och Burn Notice blev det. Yay!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. natten är ung. Borde egentligen sova, då jag ska upp lite tidigt för att jobba. Efter det vankas det dusch, käk och sen BINGOLOTTO! Det har jag inte spelat sen förrförrajulen. Så det ska bli spännande. Lotta Engberg for president. Eller vad hon nu fan heter...

OHWELL. Bara för att jag är så fantastisk så kan jag slänga upp en bra låt med MJ från tuben. Det är en låt som jag lyssnar lite extra på, plus att han är det snyggaste som finns i den videon! Tja'rå.

Michael Jackson - Dirty Diana

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!