Den var heeelt okej.

Nu har jag kommit hem från bion!

Filmen var bra, men jag trodde jag skulle sitta & dö av garv, fast det gjorde jag inte. Det blev lite "hehe. höhö. hihi." ibland. Sen så var den lite sorglig. Kan säga att det är en sån film som man hyr i videobutik istället för att se den på bio. Så denna film får... 3 av 5 toasters. Godkänd!

Nu sitter jag framför denna dator återigen. Känner doften av ljuset jag köpte förut. Gnider gött i näsan, känner jag.

Imorgon ska jag upp till Kronoparken och hänga med Zarah, Micke & Marcus. Blivit mycket hängande med dom på sistone, men jag klagar inte. Dom är sköna.

Det blir en nykter helg, för övrigt. Har inga pengar och inget sug. Så det är ju gött! Filmmys, någon?


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!