Come together.

Okej, såhär är det, kids - Jag tycker MJ är löjligt snygg i den här videon. Eller rättaresagt i hela hans film Moonwalk är han ovanligt snygg. Imo(= In My Opinion a.k.a Enligt mig), så var det nog på den tiden har var som snyggast. Under hans Bad Era så var han ju bara ... aa herregud.

Men iaf. Höll i hattjäveln, för här kommer en ruskigt bra låt som han inte har gjort själv, utan är en cover från Beatles. Själv tycker jag att MJ gör denna myyycket bättre! Enjoy, people.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


J I L I N A

Det är inte bara du som tycker att han är löjligt snygg i den här videon :P.



Jag tycker också att MJ gör den mkt bättre.

2010-02-17 | 17:37:35
http://jilina.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!