Whattup?

TJENNA.

Tänkte blogga lite snabbt, för klockan är rätt mycket och jag behöver sova. MEN - folk undrar hur det går med Norge och träningen osv.

Ja, angående Norge så går det inte alls. Har inte sökt jobb där på 2-3 månader, och det har jag gjort för att jag inte har någonstans att bo. Lägenheten jag & mina polare hittade har vi ju kvar, men just nu bor det även killar där, och jag känner att det inte är min grej att bo med motsatt kön under ett & samma tak. Kommer aldrig kunna slappna av då... Så för tillfället är Norge nerlagt.

Och träningen? Ja, den har jag också lagt åt sidan. Jag känner mig stressad inför jul och juldagen, så jag skjuter upp träningen... men jag har önskat mig en massa träningsprylar i julklapp, så jag kommer förhoppningsvis kötta mer än någonsin i gymmet efter nyår! Riktigt gott.

Och StinaBerit's Julkalender? Var helt enkelt trött på att skriva om ett ämne varje dag. Blev för mycket press för att jag var "tvungen" att blogga. Inte min grej det där, alltså.. vill ju helst ta saker i min egna takt, även om det är förbannat segt ibland!

Sådär. Nu vet ni allt, och behöver inte fråga för det är jobbigt att dra upp samma historia varje gång någon frågar. Jobbigt att va kjendiz, jag vet......................................... ;PppPPp

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!