What's happenin'?

Tjenna!

Juldagen börjar närma sig sakta men säkert... 3 dagar kvar, sen kommer jag va gladast i hela världen, utan att överdriva. Visst är det mysigt med Julafton också, men i år kommer det bara vara jag, mamma, pappa och storebror som kommer att fira här hemma. Tycker det är dubbelt så mysigare om man är riktigt många, så hela släkten är samlad, liksom. Fast förra året gick det ju över styr när hela släkten firade hos oss, men det är en annan femma.

Och det är ett jävla tjat om att vara nykter på julafton nu, tycker jag. Jag behöver inte oroa mig för att inte vara nykter, för jag tycker att alkohol förstör julstämningen. Visst, en julöl och en punch kan man väl ta, men inte fan så man blir full. Visserligen har jag tur som hatar julöl och punch, så ja. En nykter julafton for president. Det är då julen är som bäst!!

Ikväll ska jag på Korianders sista muskquiz för det här året. Hoppas att dom börjar med det igen nästa år!! Borde dom göra, för jag antar att de tjänat en del pengar på detta och det är ju gött?!

Imorgon ska jag upp tidigt. Jack Frost visas på tv3 klockan 08:35, sen så ska jag hjälpa till att städa här hemma fram till 12:00. Då ska jag till stan med Lollo för att gå på systembolaget och sen så ska jag eventuellt jobba så jag slipper göra det på annandagen då jag garanterat lär vara bakfull.

Så.. nu vet ni vad jag har för mig de närmsta dagarna, haha. Nu ska jag sminka mig, HEJ!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!