Night-thoughts.

HALLO!

Nu sitter jag här & lyssnar på våran kära Tommy Nilsson - Öppna din dörr. Han är bra om man gillar mörker & levande ljus. Tror jag gått & blivit lite bögig utav mig, men det är väl OK om man är tjej antar jag. Riktigt gott är det.

Jag har tänkt efter lite, så som jag brukar göra. Och jag känner fan att det fattas något. Sen om det är bra eller dåligt har jag inte kommit fram till än... men jag saknar, iaf. Det är ju lite jobbigt.

Har gjort så sjukt mycket misstag i mitt liv, men ändå känns det som att ett utav de misstagen har lärt mig något, och för första gången känner jag att jag kan göra något åt det. De som känner mig kanske har en aning om vad jag pratar om, och misstycker det jag vill få gjort. Men för mig känns det så jävla rätt, för jag vet precis vad jag vill ha och inte ha i mitt liv. Och även om andra inte tycker att jag gör rätt, så måste jag ändå få bestämma själv. Och skiter det sig så har jag bara mig själv att skylla.

Även om det gått åt helvete flera gånger för mig så har jag ändå mod till att våga chansa. Och bara det tycker jag är jävligt starkt utav mig. Att våga, alltså.

Men jag hoppas iaf. Och jag ber om ursäkt för att jag skriver i gåtor. :-)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!