StinaBerits julkalender LUCKA 4!



MINA DRÖMMAR!

När jag var yngre så minns jag exakt vad jag ville bli. En raggare. Varför vet jag inte, men jag antar att jag tyckte att det såg så kul ut när man hade såntdär motormöte eller vad man nu kallar det. Sen att raggare verkade va så coola och sköna. Men idag är det helt annorlunda. Nu tycker jag bara att raggar-prylen är fult.

Rockstjärna
Idag har jag flera saker jag skulle vilja bli och göra. Eftersom jag håller på med musik så skulle jag ju kunna döda för att få stå på en scen och uppträda en alldeles egen låt, där publiken sjunger med. Men jag har varken mod eller motivationen för att komma så långt. Så jag lägger den drömmen på hyllan ett tag till...

Dagisfröken
Sen har jag alltid velat bli dagisfröken. Jag vet att det innehåller mer än att bara se efter och leka med barn, men det är ändå något jag vill göra. Jag älskar barn för dom är så fantastiska på alla sätt & vis. Och jag själv känner mig fortfarande som ett barn då & då, och jag tycker det är jobbigt att behöva växa upp och "face the reality". När man slutar leka är man inte vuxen, då är man död enligt mig.

Hjälpa andra

Jag vet att jag inte är speciellt smart utav mig ibland, men när det väl handlar om andras välmående och att försöka få andra att hitta sig själva så är jag fan riktigt duktig på det, utan att behöva skryta. Jag har fått höra flera ggr att jag kommer med bra råd, och att mina ord faktiskt hjälper. Jag vet dock inte om jag skulle vilja kalla det psykologi, men nåt i den stilen iaf.

Det där var yrkesmässigt, det. Sen vad jag skulle vilja göra är väl att;
1. Resa jorden runt. Andras kultur intresserar mig!
2. Befinna mig i Big Brother-huset. Har jag velat sen det startade men hade inte åldern inne.
3. Gifta mig i hårdrockstema eller nåt dylikt.
4. Bo i ett hus, dock inte alltför långt från stan.
5. Skaffa en hund.
6. Bli ekonomiskt oberoende.
7. Ta körkort. Kanske.

AND THAT'S ALL, FOLKS! Imorgon öppnar vi lucka 5, och då kommer jag skriva om Mina Bästa Vänner! Tror att det kan bli intressant, så kika in här imorgon så får ni se. ;)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!