StinaBerits julkalender LUCKA 3!



MINA SYSKON!


Jag har två stycken fantastiska syskon. En bror och en syster, båda två är äldre, så jag är den yngsta.

Jag kan börja berätta om min bror Robin. Han är 24 år gammal och bor själv några hundra meter från där jag bor. Han är en av de mest fantastiska människorna som finns, och det är ärligt det! Han får mig alltid att skratta och känns som en bästa vän eftersom vi har gemensamma polare också. Vi brukar ses rätt ofta och vi pratar om det mesta. Han är ett riktigt bra stöd om man känner sig lite ledsen. Han brukar inte trösta en, men hans jävla humor får en att tänka på annat. Så det är nog det bästa min bror. Hans humor!

Och syrran då. Ja, Lisa heter hon och är 28 år. Har inte umgåtts så mycket med henne eftersom hon är 7 år äldre än vad jag är. Men jag tycker hon är en riktigt bra syster, för hon kan verkligen pusha en till att söka mer jobb. Sen att hon gav mig en systerdotter gör henne till världens bästa syrra någonsin! Men jag tycker att hon är en skitbra syrra, för hon pushar på en som sagt! Och sånt behöver ju en lat människa som jag :-)

Imorgon öppnar vi lucka 4, och då kommer jag skriva om Mina Drömmar!
Alltså, jag skriver det jag drömmer om, dvs vad jag vill bli. Inte typ det man drömmer om nätterna. ;p


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!