Jises.

Har mått så jävla dåligt idag så det är helt sjukt.. har knappt kunnat äta, dricka.

Men annars har jag haft en skitbra helg. Juldagen blev faktiskt vad jag förväntat mig..
även om man sket i Nöjesfabriken.

Och efter att ha tänkt i säkert över 1½ månad på vad som är rätt och fel, så orkar
man helt plötsligt inte längre, utan man bara kör. Är faktiskt glad över mitt beslut, även om det likagärna kan gå åt helvete i slutändan.

För jag vet det, att om jag inte gett detta en andra chans så hade jag garanterat ångra mig senare.

Skriver mer om juldagen när jag har ork.. ska dra på några avsnitt
Sex and The City nu och sen sova.
Imorrn ska jag upp i tid för att tvätta, städa rummet, besöka arbetsförmedlingen, köpa ny parfym osv. Mycket som ska göras!!

Godnatt!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!