StinaBerits julkalender LUCKA 8!



DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA


Jahaja. Såhär är det... jag må verka jävligt råcool, snygg, careface och allt det där. Men innest inne är jag nog fan riktigt känslig.

Jag gråter åt sånt som är sorgligt, liksom.. ganska uppenbart, imo.

Men några exempel..
* När någon av min familj eller vänner råkar illa ut.
* När en kille dumpar mig eller när han inte behandlar mig som man borde behandla en tjej.
* Filmer.
* När jag sårat någon.
* När jag får en stor fet utskällning och blir kallad för saker.
* När livet inte alltid går som jag vill.

Sen finns det ju glädjetårar. Typ som när jag fick höra att jag skulle bli moster.

Annars brukar jag inte grina särskilt mycket. Stenhård är jag. GAAAH!!!11one

Imorgon öppnar vi lucka nummer nio. Fett med nice! Då kommer jag skriva om Fula Ovanor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!