StinaBerits julkalender LUCKA 7!



MINA FÖRÄLDRAR

Haha, började skratta så fort jag skrev "mina föräldrar". Det är ett tecken på att mina föräldrar är lite  speciella.

Min pappa, Mats, är den där göbbgrinige. Han är den som inte orkar gå på olika evenemang eller hittar på särskilt mycket. Utan han trivs helt enkelt i sin soffa, framför tv:n, med V75 i ena näven och snusdosan i den andra. Sen har han varit väldigt sträng. Eller ja, han har väl inte varit mer sträng än någon annan Svensson-farsa, men han är den som säger till på skarpen oftast. Och på så vis så har det lett till att jag aldrig har gjort eller gör något dumt. Utöver detta så är pappa Mats den bästa pappan i hela världen.

Sen har vi mamma Lena. Herregud... haha. Ja, mamma är utan tvekan världens bästa mamma. För hon är sådär glatt puckad som jag är, och vill en bara väl hela tiden. Sen så ställer hon upp väldigt mycket. Sen så är hon väldigt glad i vin, också! Men det jag gillar mest med mamma är att  hon är så fantastiskt korkad ibland.

Imorgon öppnar vi lucka 8, och då kommer jag att skriva om "Det här får mig att gråta". Buhu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!