StinaBerits julkalender LUCKA 6!



NÅGOT JAG SAKNAR

Jises, finns riktigt mycket jag saknar! Jag saknar de som har gått bort och stått mig riktigt nära. Typ farfar, mormor och Baresi. Hade gett vad som helst för att få träffa dom igen. Men jag får helt enkelt vänta tills det är min tur att somna in..

Sen så saknar jag ett jobb. Vilket som helst. Men fick ett brev från AMS i veckan, där de sa att de hade hittat en praktikplats åt mig som de ville prata om. Ska bli kul! Bara det inte är McDonalds.. vill aldrig mer dit igen, fyfan.

Sen så saknar jag min barndom då man slapp vara vuxen och söka jobb & ha massa vardagliga problem. Vill bara få leka och ha kul. Så jo.. barndommen, vart tog du vägen?

Annars saknar jag inget särskilt, faktiskt. Jag saknar inte ens att ha en pojkvän. Eller ja, lite. Men det är ju inte så att jag går under, direkt. Men det är som jag sagt.. händer det så händer det, och gör det inte så gör det inte det. Skitenkelt och görgött att känna så!

Imorgon öppnar vi lucka 7, och då kommer jag att skriva om Mina föräldrar! Då får ni verkligen hålla utkik, för då ska ni få reda på ett och annat. Ska bli görsköj! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!