Söndag.

Tjenna.

Idag har jag städat på salongen. Superkul, really! Sen när jag kom hem så tog jag min tid att göra pasta och pesto. Kan vara den godaste maträtten jag kan, och ändå handlar det bara om 2 ingridienser. Och så har mamma färgat mitt hår också. Denna gång hela håret, då jag var lite för ljus i håret för att matcha mitt löshör (som jag endast använder när jag ska ut). Kan va bra att veta, liksom.

Nu har jag laddat ner alla Twilightfilmer, så jag tänkte köra ett littet Twilight-maraton med mig själv. Eftersom jag inte har nån karl som kan ge mig kärlek, så kan jag väl likagärna titta på en karl som ger kärlek till någon annan? Sounds like a plan, tycker jag.

Ni får ha det riktigt gott. Vi hörs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!