Riktigt gott!

TJENNA!

Idag är jag riktigt jobbigt glad. För nu har jag världens goaste feeling att allt är fan helt jävla fantastiskt. UUUUH så jag längtat! Och UUUUUH va bra allt känns! Jag är så jävla glad för min väns skull, jag är så glad för att Cataclysm släpps imorrn, jag är så jävla glad över att jag har så sjukt bra polare och UUUUH va gött det är!! Life is fucking good nu, och såhär vill jag fan alltid ha det.

Längtar som en dåre till juldagen också, för jag och Lollo har planerat rätt så bra med vad vi ska göra. Blir b.la musikquiz som jag själv har gjort, och självklart drar vi in alkoholen i det hela. Ska ju inte gå ut något alls försen på juldagen, så jag är rätt gött taggad. Inga konstigheter, imo.

Imorgon ska jag träffa Lollo igen, har börjat hänga med henne rövmycket nu. Och det är riktigt gott, för hon är ju en pajas. Och sen på kvällen ska jag dra hem till brorsan. Idioten ska bju' på mat och eventuellt visa mig ett spel som han har köpt.. Little big planet eller vafan det hette. Nice.

Aja. Nu ska jag fortsätta va dretglad åt allt ja titter på, så haré gött muthafakkurs.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!