Pruttkallt.

Ja, som rubriken lyder. Jävlar i havet va kallt det är ute nu! Jag är ju inte särskilt smart av mig som bara går i leggins heller, när det är minusgrader ute. Fy va kallt det är! BRRR! Blir att dra på mjukisbrallorna och duntofflorna sen. Och en fet stor stickad tröja. Shit va gött.

Har inte gjort nåt särskilt idag. Kollat på film, mött Möller på stan, tog en kaffe med Simon, Möller, Hanna M och Louise R! Det var gött. Kul att träffa Simon också. Det är ju inte ofta man ser han längre då min kära bög jobbar i sthlm!

Nu är jag iaf hemma. Funderar på vad jag ska göra härnäst.. vill bara ha juldagen, känner jag. Gief.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linnea

tja! vad har bror din för nummer nu? måste få tag på han :D

2010-12-14 | 21:29:19
http://liinneaschoice.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!