Nyårsplaner?

Yo.

Har suttit och funderat lite över nyår. Vet inte vad jag vill. Har blivit bjuden bort till Möller för tre-rätters och en liten utgång senare, men just nu känner jag noll sug över det. Vet att jag heller inte kommer vilja sitta hemma & uggla med mamma och pappa. Vill göra nåt roligare...

Och när jag ändå satt och funderade på nyår så tänkte jag även ifall jag skulle ha några nyårslöften. Varje år säger jag till mig själv att nyårslöften inte kommer att fungera, utan att man istället ska sätta mål för något man vill uppnå. Och det har jag gjort nu. Wanna hear it? Klart ni vill.

1. Om saker och ting går som dom ska så ska jag satsa mer på jobb i Oslo. Lägenhetstiden börjar ta slut, och grabbarna som bor i lägenheten för tillfället kommer inte bo kvar där så länge till, tror jag. Och då ska jag ju passa på, såklart. Jag börjar bli sugen på Norge igen. Och pengar och att flytta hemifrån lockar också. Så det får väl bli steg ett.. att söka mer jobb i Norge, få ett jobb i Norge och flytta hemifrån. I can do this.

2. Sen har jag ju fått ett träningskort och nya träningsskor, så att träna är inget undantag detta år. Ska kötta tills jag spyr.

3. Under 2011 ska jag heller inte försöka bli mind-fucked av nån snubbe. Vet att jag inte skulle låta mig bli nedstämd av snubbar under 2010 men det sket sig det också. Men nu jävlar. 2011 äre StinaBerit som har makten över vilken kille hon än kommer träffa, såatteh.. så äre med det.

4. Jag ska även införskaffa mig en ny telefon, dator, ny garderob och andra viktiga prylar. Jag tänker va fashionista 2011. True story.

5. Jag ska även under 2011 bli världens bästa kompis som ställer upp för alla. Ska även hitta minst 10 nya polare. Inte för att mina gamla kompisar är dåliga, utan mest för att nya kontakter är roligt. Woop, woop!

6. Om jag inte lyckats få ett jobb så ska jag sommarjobba. Vart vet jag inte än, men jag har kollat lite. (Tack syster för påminnelsen!)

7. Jag ska även köra all in på alla högtider som kommer att inträffa. Är rätt less på att inte ens uppfatta när dessa högtider inträffar.

Believe in me nu, förfan. Jag ska bli världsbäst 2011! Det kommer att vara ett skitbra år. Jag vet det. Jag ska iaf försöka göra 2011 till världens bästa år! Yes I am.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!