Lördag.

Yo!

Har ju glömt nämna vad jag tycker om MJ's nya album som släppts. Saken är den att jag fan inte tror att det är han på alla spår på skivan... det låter verkligen inte som han. Det är verkligen stor skillnad på vissa låtar, och det tror jag alla andra som lyssnar hör också. Och att klandra hans röst p.ga ålder (nån låt spelades in 2007, andra 1979 osv) är ju bara löjligt. Tror fortfarande att Sony vill sitta & mjölka ur pengar av King of Pop.. så nej. Jag är missnöjd med denna skiva. Hade faktiskt önskat mig den i julklapp, men tacka fan att jag hann lyssna på den först innan någon av min familj hann köpa den. Fake är inte min grej.

Annars då? Jo, jag har jobbat. Tänkte att det var lika bra att ta det idag, för imorgon ska jag hem till min morbror och hans fruga för min kusin har fyllt 20 år! Då ska vi tydligen äta middag. Ska bli jävligt trevligt, faktiskt.. har inte träffat min mammas släkt på länge, så detta ser jag framemot!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. är för trött för att spela WoW.. skulle egentligen behöva avsluta musikquizet som jag hållt på med i 2v, men jag har ingen lust med det heller.. haha. Latast i världen jag den tjej!

Aja. Ni får ha't gött!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!