Juldagen.

Ja, nu orkar jag faktiskt berätta vad som hände på Juldagen.. krävdes 18 timmar sömn, lite mat och en timmes duschande.

Systerdotter, syrran och hennes man Martin kom på besök! Vi åt julmat, lekte med Ellen, kollade på Teletubbies och delade ut julklappar. Av syrran och Martin fick jag presentkort på Kicks för 300:- och en påse med blandad choklad! Blev jätteglad och görnöjd! De blev även nöjda med sina julklappar så det var ju bra! Hehe.

Sen blev klockan 18:45 och då var det dags för mig att bege mig mot Lollo och ladda inför utgång. Jag var den som kom dit sist, såklart. Menmen. Kör musikquizet som jag gjort och Lollo vann utan några konstigheter. Sen kommer det fler folk som jag knappt kände.. då var det dags att gå, kände vi. Så jag ställde min snus och min sista cider på en pall för att ta på mig jackan. När jag vänder mig om så är snusen och cidern borta?! Jag minns inte vad som hände där, men de var borta iaf.. och jag vet vem som tog dom också. Han är skadad i huvudet, så jag kan inte klandra honom på så sätt...

IAF - jag drar med Robert, hans kusin och hans polare mot Nöjesfabriken. Där tappar jag bort alla utom Robert, och så träffar jag på Therese, Cazzie, Per och några till som jag inte kommer ihåg, haha.. Vet att jag och Robert stod och köade i 30 minuter, sen sket vi det och gick tillbaka till Lollo istället.

Hemma hos Lollo blev jag tröttare och det var ju inte sådär görkul när det bara var jag, Lollo och Robert som var där... haha. Sen kom Lollo's sambo Daniel. Blev att vi kollade på film allihopa. Drar 02:30 och tackar juldagen för en helt OK kväll, ändå.

Vaknar upp med att jag mår skitilla. Hade ingen huvudvärk eller nåt, utan mår mest bara illa.. sjukt. Var hemma vid 13.00 och somnar lite.. försöker äta lite.. somnar lite.. var helt slut, igår.. haha. Men idag mår jag myyycket bättre. :)

Så ja.. där har ni min juldag. BYYYYYYE
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!