Julafton var guld!

Ack, så fel jag hade om denna Julafton... jag trodde det skulle bli lite tråkigt, men denna dagen har varit helt fantastisk och gått alldeles för fort!

Vaknade runt 10.00 och väntade på att brorsan skulle komma. Han kom vid 13.00. Satt & kollade på tv och väntade på Kalle Anka. Såg hälften av Kalle, sen var det dags för julmat. Ursäkta ordvalet nu, men maten knullade mig i mun. Så gott var det. Första julbordet jag ätit i år, faktiskt.

Efter maten var det dags att köra igång med musikquizet som jag slitit så mycket med. Det var väldigt underhållande, faktiskt.. tyvärr kan jag inte avslöja det mamma sa under detta quiz, för min polare läser bloggen och det är henne jag ska va hos imorrn för att köra samma quiz!

Efter musikquizet och många om och men så öppnade vi julklapparna ändå. Jag blev dretglad, för jag fick gymkort på Friskis. Eller ja, såntdär 10 gångers-kort! Och så fick jag träningsskor från REEBOOK (<3)!!! Bästa och skönaste träningsskorna ever, så jag kommer må gött när jag tränar efter jul! Och så fick jag presentkort på Affection av min kära bror, och då var det tänkt att jag skulle köpa parfym vilket jag definitivt kommer göra. En vill ju inte gå runt & lukta bajs?

Efter julklappsutdelningen var det dags för spelet TP. Vi har skrattat nåt så otroligt över mig och mamma. Vi är ju inte så smarta.... men iaf, mamma får sportfrågan "Vad heter det när man sätter bollen i hålet på första försöket i golf?". Mamma skriker direkt "JAG VET!!..... PUTT!". Herrejävlar vad vi skrattade.. helt sjukt. Sen så när jag fick frågan "Vad flyger i luften utan motor?" eller vad det var för fråga. Jag är ju skitkass på sånt, så jag sa "hellikopter" i all hast. Det blev mycket skratt där också... hehe.

Avslutade julafton med att kolla på Svensson Svensson. Och sen när brorsan gått kollade vi på The Jacksons: An American Dream, vilket är min absoluta favoritfilm som handlar om Jackson 5. Kollar fortfarande på den eftersom den inte är slut försen 01.30 typ, haha. Sjukt lång film men ACK så bra den är!

Imorgon kommer jag vara dretladdad för då äre JULDAGEEEEEN som jag tjatat om så länge. Det blir jag, Lollo, hennes sambo Daniel, mitt ex Robert, Roberts kusin Christoffer och Roberts polare Daniel. Kommer bli great, tror jag!

Slänger upp lite bilder från idag! Hoppas även att ni andra har haft en trevlig jul :)


Brorsan vart förvånad över att det var Jul.


Farsan hälsar God Jul, Gene Simmons style.


Brorsan var med på TV en sväng. Schnuterweiss.


Kärlek!


Farsan hamnade i matkoma efter julbordet.


He came.. He saw.. He gave. Jultomten!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!