Jobbig dag, fan.

Hejhej!

Har mått apkasst idag. Eller.. aa. Min mage har gått & blivit skitkonstig. Känns typ som att den är full i magsyra (skitäckligt, jag vet) men jag känner mig inte sådär jätteillamående.. jag orkar knappt äta mat för det känns som att magen redan är full. Och nej, jag är inte gravid. Så det är lite lurt... bara inte magsjukan är på G för då blir jag sur. Ska ju äta frukost på Kaviar med Möller imorrn, köpa cataclysm och sen på musikquiz. Så jag hoppas iaf att det blir bättre imorrn..

Sen har jag pratat lite med Lollo angående den 25e December. Vi är så jävla taggade båda två, även om det är över två veckor kvar tills dess! Vi kom iaf fram till vad man ska vinna när vi kört klart musikquizet som jag har gjort.. och det kommer bli två trisslotter. Kan väl va roligt. Och den som vinner hoppas jag verkligen inte skrapar fram 10.000 eller nån annan hög summa... då jävlar.

Ska alldeles strax lägga upp dagens lucka också från min julkalender. Har inte haft ork till det tidigare idag.

Här får ni eventuellt en bild på mig & pappa. Eller ja.. när han är jag, och jag är han rättaresagt.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!