Istället för en julkalender...

... där man har tävlingar och kan vinna olika priser varje dag fram till julafton i denna bloggen, så tänkte jag köra en annan grej fram till jul. Då handlar det om att jag ska hålla mig till ett visst ämne som jag ska skriva om ända fram till Julafton.

Imorgon börjar jag med det första ämnet som kommer att handla om "En presentation av mig själv". Inte sådär jättespännande tänker ni, men vem vet. Ni kanske får reda på något ni inte hade en aning om mig innan. Så stay tuned... imorgon börjar vi med lucka ETT!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Po

Staying tuned

2010-12-01 | 02:58:00
Malin

Är det inte fel att börja med lucka ett imorrn? ._.

2010-12-01 | 15:28:03
http://maurinu.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!