Heldag på stan.

Tjenna.

Idag har jag fan varit borta hela dagen. Dretnöjd är jag. Har säkert bränt bort 10kg av all promenad. Men gött vare! Var iaf på stan med Majda. Unnade mig en ny parfym. Exakt en sån som brorsan fick av mig i julklapp, fast för tjejer då. Mexx Black, ofc. Den luktar görgött! Bättre än min älskade Bruno Banani, faktiskt.

Köpte även genomskinligt nagellack, ny sminkväska och läppglans. Woop, woop. Passade även på att köpa tågbiljett till Oslo också. Åker dit imorgon och stannar där till på torsdag.

Nu ska jag ladda ner skitbra musik och lägga in på mobilen, för jag vägrar sitta på ett tåg i 3 timmar utan att ha nåt gött att lyssna på.

Hörs på nyårsafton.

Tips från coachen, b-rudar: Mexx Black for Women.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!