God jul, allihopa!

Mja, klockan är 00:13 och det är officially Julafton.

Tyvärr måste jag medge att jag inte har en enda julkänsla i denna svullna kropp. Så har det varit ungefär varje jul sen jag var 15 bast, skulle jag tro.

Jag har ju sagt till mig själv varje gång det börjar närma sig jul "den här julen ska jag göra till en riktig jul". Dvs, kolla på alla avsnitt på julkalendern, gå på julmarknader, baka pepparkakor/hus, lussekatter, fira Lucia och sånadär prylar. Men det händer ju förfan aldrig. Får ha det som nyårslöfte, att köra all in på alla högtider år 2011. Traditioner fo shizzle!

Vi kommer i år att inte fira Julafton "på riktigt" heller. Vi ska inte ens öppna julklapparna.

Så på Juldagen kommer att gå i ett... kommer få magsår, helvete. Vi ska ju inte äta försen efter 17.00 då syrrans man slutar jobbet då.. och sen efter det ska vi öppna julklapparna. Och efter DET ska jag dra mig till Lollo. Jag måste ju va hos Lollo senast 18.30 också, så jag får se hur detta kommer sluta..

Sjukt tråkigt att man ska få behöva stressa som en dåre på Juldagen, men familjen går ju först, oavsett hur mycket jag längtat till att få gå ut och ha kul med alla andra som ska ut.

Ohwell. Jag hoppas ni andra får en asbra julafton med mycket mat, mycket släkt och massa julklappar!

GOTT NYTT JUL ÖNSKAR STINABERIT!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!