BIG BROTHER 2011!!!

Hej allesammans!

Majda skrev till mig på Facebook och berättade att det går att söka till BB nu. Jag gjorde det direkt då hon berättade det. Nu är det upp till er om jag ska vara en säker prick att hamna i BB-huset, så om ni vill se mig skämma ut mig inför svenska folket i tvrutan så ber jag er mejla till:

[email protected]


Tipsa mig i detta mejl och berätta just varför jag skulle passa att vara med i Big Brother. De flesta utav er vet ju redan hur jävla korkad och fantastisk jag är som människa, så skynda er att mejla NU!!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin

Haha jag skrev:



"Jag tycker definitivt att Stina "StinaBerit" Nilsson ska vara med i BB 2011. Det är den skönaste och galnaste värmlänning man kan hitta. Hon tar ingen skit och gillar att sätta folk på plats.

Hon kan underhålla alla med ingenting alls, hon är en klass för sig kan man säga. Så vill man se något kul på TV så ska absolut Stina vara med."

2010-12-02 | 19:52:07
http://maurinu.se
Therese

Så här skrev jag :) Hoppas det blir bra !!



Hej!



Jag skulle vilja tipsa om Stina "berit" Nilsson! Från karlstad. Roligare människa får man leta efter.

Hon är inte rädd för att bjuda på sig själv. Och även om hon inte försöker vara rolig alltid, så är hon det ändå!

Det lyckas alltid slinka ut någon korkad kommentar från Stina men det är ju det som gör henne så otroligt rolig att umgås med.

Grymt härlig värmländska har hon också och jag är helt säker på att hon skulle bli mycket folkkär!

Hela värmland skulle sitta och hejja på våran Stina!



Inget snack om saken

Stina ska med!

2010-12-02 | 21:26:25
http://thereseskold.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!