År 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo, jag träffade ett ex, haha.
2. Höll du några av dina nyårslöften? ... Nej. :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, fast tyvärr dog barnet i magen bara en månad innan han skulle födas.. riktigt tråkigt :(
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, Baresi.. :(
5. Vilka länder besökte du? Norge, woop woop!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jobb och en snögg kropp!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Början 3dje Juni.. eller nåt. Haha.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag faktiskt lärt mig säga ifrån. SNAP!
9. Största misstaget? Måste ha varit brorsans polare jag träffade i Augusti.. HERRE vilket grottmongo..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hm.. förkyld har jag varit.
11. Bästa köpet? Just nu äre väl WoW: Cataclysm!!!!11 haha.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Systembolaget skulle jag tro. Eller bussresor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jodå, när Ellen pratar en massa med en är det alltid lika kul!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady GaGa - Bad Romance.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Garanterat gladare, även om allting inte gått som jag velat.
16. Vad önskar du att du gjort mer? vara mer realistisk.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit bli att göra någonting när jag borde ha gjort något..
18. Hur tillbringade du julen? Mamma, pappa, jag & storebror.
19. Blev du kär i år? Nej men en var väl lite förtjust.. haha.
20. Favoritprogram på TV? OTH, SATC, 2½ Män och Scrubs.
21. Bästa boken du läste i år? Michael Jackson - Moonwalker.
22. Största musikaliska upptäckten? Måste va Jay Smith eller Olle Hedberg, det.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En svart akustisk Fender! <3
25. Något du önskade dig men inte fick? Hm.. nej. Jag fyllde bara 21, så. :D
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vaknade upp i tältet på Arvikafestivalen och började packa. Åkte hem och stendog i sängen. Sjukt bra födelsedag!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett jobb hade jag inte tackat nej till.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Fucking fabolous.
29. Vad fick dig att må bra? Umgänge.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Olle Hedberg... om-nomnom!
31. Vem saknade du? Mormor och Baresi!
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet inte ens om jag träffat nytt folk.. haha. Men dom var väl bra, I guess.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!