2010

ÅRET 2010

Hur har året 201o varit för dig? Bra och dåligt, men mest bra!
Bättre än förra året? Hell to the yeah?!
Har du träffat några nya vänner? Det är möjligt..
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Sommaren.
Har du flyttat under år 2010? Nope.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Många!
Isåfall vilken? PAPAPAMERICANO
Har du druckit alkohol? Ja.
Har du rökt? Ja, men feströkt.
Har du kysst en främling? Hm... ja.

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2010? Sådär.. men utan att avslöja för mycket så tror jag den slutar bra. ;p
Har du varit kär? Nej, men varit intresserad.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft sex någon gång under året? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Ja, syrrans/familjens hund Baresi..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej.
Har du varit i slagsmål? Nej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Ja.
Isåfall vad? Att jag träffade brorsans polare. :)
Har du skämt ut dig? Det har jag säkert.
Har du ljugit för en vän? Har jag säkert.
Har du varit ute en hel natt?
Det har jag.
Har du blivit tagen av polisen?
Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? Gick på Tingvalla.
Har någon varit elak mot dig i skolan
? Ja.
Hatar du någon i din skola? Nej.
Har du gjort något framsteg? Haha, nej. Inte skolmässigt iaf.
Har du haft alla rätt på ett prov? Vore ju drömmen.. men nej.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Har jag nog.
Har du förlorat en vän? Ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Ja. :(
Har du ljugit för en bästavän? Ja.
Har du haft en relation med en vän? Nej.
Har du många killkompisar? Det har jag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!