Världens bästa fredag.

Ja, ni. Idag är det fredag, och jag har redan hunnit göra mig lite lunch. Jag blev sugen på stuvade makaroner och falukorv, pch jag har ju aldrig gjort stuvade makaroner förut så jag tänkte att Fredag den 13 skulle passa utmärkt vid ett sådant tillfälle. Och se på fan, det smakade kung! Kände mig som en såndär big mama som är svinduktig på att laga mat och säger "mmmm-hmmmmm!" 24/7. Snap.

Idag blir det Sagan om Ringen-maraton. Väntar på att Stina A ska höra utav sig men jag tror hon har dött. Och det är ju inte så bra med tanke på att det är hon som har alla dom filmerna... Så kom igen, Stina. Vakna till liv nu, förfan.

Har precis pratat med pappa nu också, och han får åka hem idag!!!!!!!!! :) :) :) <3 världens bästa fredag, or what?!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


therese

usch va hemskt!! Men va bra att han får komma hem iaf. Klart vettu ! Du är ju min vän bara att du ringer om du vill prata eller nåt. Puss

2010-08-13 | 13:27:53
http://thereseskold.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!