Välkomna.

Nya läsare tycker jag är roligt. Ni är så välkomna, så. Och ni känner ju inte mig, vad jag vet. Så here it comes, jag gör världens jävla fakta-lista om mig själv nu. Ungefär en sådan som inlägget innan.

Namn: Stina (men blir helst kallad för StinaBerit) Nilsson.

Ålder: 21.

Civilstatus: Singel.

Bor: Karlstad (herrhagen)

Husdjur: Ingen, men vill gärna ha en hund. Lär dröja några år tills dess.

Syselsättning: Arbetslös men söker jobb för fullt i Oslo.

Intressen: Musik, film, tvspel och spela gitarr.

Längd: 1.72cm

Ögonfärg: Melerade. Ibland gröna, ibland grönblå och ibland blå.

Bloggen: Ja, jag bloggar för att komma ihåg alla idiotgrejer jag hållt på med. Sen tycker jag att det är förbannat roligt att skriva. Gillar att dela med mig av det jag gör and shit. Så att eh.. ah. Så bra är jag.

Framtiden: Hoppas att få hålla på med musik, annars kommer jag väl bli antingen en krönikör eller lastbilschaffis. Man får helt enkelt hoppas på det bästa. Sen så vill jag görgärna ha en snygg man också som jag är lyckligt gift med. Och så ska vi ha 2-3 fantastiska barn som gör allting jag ber dom om. Hund ska jag fan ha, också. Och vara ekonomisk oberoende.

 

10 SNABBA

Pepsi eller Coca-cola

Godis eller Chips

Göteborg eller Stockholm

Tv-serie eller Film

Mysig hemmakväll eller Party

Hamburgare eller Pizza

Hus eller lägenhet

Hund eller katt

Blått eller Grönt

Sommar eller vinter

 

FAVORITER

Glass: Twister.

Låt: Alter Bridge - In Loving Memory och Michael Jackson - Music And Me/Dirty Diana.

Film: Sagan om Ringen-triologin och Baksmällan.

Bok: Moonwalk

Serie: One Tree Hill, 2½ män, Scrubs, SATC, South Park, Family Guy, How I Met Your Mother

Mat: Grillat.

Godisar: Geisha.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!