Uttråkad som fan.

Så jag tänkte faktiskt svara på 131 frågor. Håll i hattjäveln.

131 frågor.


4 frågor om förhållanden

är du singel? -
Ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej.
hur många har du varit kär i? - 3.
är du kär just nu? - Nej.

10 frågor om dig själv

namn? -
StinaBerit.
när fyller du år? - 18 Juli.
några piercingar? - Ja, öronen.
vad har du på dig just nu? - Underkläder. I'm about to sleep, du vet.
vilken årstid är bäst? - Höst/vår.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig - Sovmorgon?
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ptja.. att jag är kung på att bjuda på mig själv.
vad är du bra på? - Att få folk att skratta.


vem älskar du mest på denna jorden - Mig själv. Annars kommer familjen 1a.


10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? -
Jag.
vem är den roligaste av dina vänner? - Möller.
vem är snyggast av dina vänner? - Möller.
vem är mest partyprisse? - Möller.
vem är den du helst har filmkväll med? - Möller.
vem av dina vänner är mest "evil"? - Haha, det vet jag fan inte.

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? -
Brorsan.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja.
vem är farligast i din familj? - Pappa, haha.
vem ser roligast ut i din familj? - Pappa... hahaha.
vem är coolast? - Jag?!
har ni något husdjur? - Hade. :(
vem har du mest gemensamt med? - Brorsan.
vem står för underhållningen? - Brorsan.
vem sover du oftast med? - Syrran har jag sovit över hos några ggr, annars brukar det bli hemma hos brorsan efter vi varit ute på krogen.
roligaste kvällen med familjemedlem? - Brorsan!


10 frågor om idag

vad har du gjort? -
Hängt med brorsan.
har du varit glad idag? - Till och från. Men mest glad.
har du varit ledsen idag? - Nej.
har du gjort något bra idag? - Absofuckinglutely.
vad ska du göra nu? - Snart sova.
har du gjort något dåligt idag? - Det har jag, faktiskt.
vad har du ätit idag? - Soppa.
har du duschat idag? - Ja.
är du trött nu? - Ja.
vad händer imorgon? - Lämna tillbaka en film och gå på födelsedagsfika hos en polare.
Går du i skolan? - Nej.
Har du varit i skolan idag?  -


ANNAT

Hur mår du just nu? -
Svinbra.
Har du piercat dig? - Öronen.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? -
Simon.
Vem ringde du senast? - Möller.
Vem sms:a till dig senast? - Hanna.
Vem sms:a du till senast? - Min coach på communicare.

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - Nej
.
Vad är klockan nu just nu? - 02:00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook och blogg.se


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
vid 22.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Samma som ovan.

SPORT

Går du på någon sport?
- Njae.
I så fall, vilken/vilka? - Danspass på friskis, men det är uppehåll nu.
Trivs du med den sporten? - Som fan.
Tycker du att den sporten är rolig? Absolut.
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? Ja.


ÖVRIGT

Gillar du punk? -
Nej.
Har du sminkat dig idag? - Ja.
Isåfall, vad för smink? - Foundation, mascara, eyeliner och rouge.
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - Lindex.
Hur ser de ut? - Svarta.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Svart.
Hur ser den ut? - SVART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? -
Ja.
I så fall, vilken låt för tillfället? - GNR - Welcome to the jungle (live).
Vad gillar du för musik? - Allt förutom hiphop/rap.


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? -
Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja
Har du en vit bh? - Ja
Har du en svart bh? - Ja


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? -
Ja.
Använder du Wax? - Nej.
Använder du ögonskugga? - Ja.
Använder du kajal? - Ibland.
Använder du hårspray? Ja.
Använder du volymspray? Ja.
Andänder du mousse? Nej.
Använder du deodorant? - Ja.
Använder du skinspray? - Nej.
Använder du parfym? Ja.
Använder du läppglans/läppstift? - Ibland.
Använder du foundation? - Ja.
Använder du rouge? - Ja.
Uppsatt hår eller hängande? Både och.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Ja.
Duschar du varje dag? - Ja.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duscha - Nej.


KÄRLEK

Är du kär just nu?-
Nej.
Har du kysst någon idag? Nej.
Har du ett förhållande? - Nej.
När går gränsen vid otrohet? - Sex.
Är du romantisk? - Haha, jag kan va det även om jag tycker att det kan bli fjantigt... är ju stenhård, ja.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej men jag har väl ärvt kan man väl säga. Haha.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Tobias.
Hur länge höll det? - 2-3 månader.
Hur länge var ditt kortaste? - 2 veckor.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Är mer förhållande-typen, tror jag.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej?!
Är du en bra pojk/flickvän? - Jo. Det är jag, faktiskt.
Vem sov du senast bredvid ? Mamma, haha.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Ett ex.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej.
När fick du din första kyss? - När jag var 13.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Runt 25 kanske.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Både och.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Han ska ha humor, kunna spela gitarr, komma överens med dom jag umgås med och vara jävligt snäll.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!