Men okeeeej.

Okej. Såhär är det. Jag hade skittrevligt igår. Det hade jag verkligen. MEN.... men............. den där förbannade äckelwhiskeyn jag fick av mamma och pappa smakade fan inte gott. Kvittar ju hur man än blandade skiten så smakade den röv. Den hade smakat gott om det inte var whiskey vet jag. Kanske hade jag då godkänt den...

Aja. Jag började iaf med två öl på koriander med Möller igår kväll. Sen drog jag iväg till Daniel och drack det äckligaste jag någonsin druckit. Sen drog vi till Koriander där jag mötte upp brorsans polare Fredrik. Vi tölade om hästar som inte finns och släckte törsten med drinkar och öl. Tack som fan för drinkarna, ska lätt bjuda tillbaka på en gurlpowahfezt, Fredrik!

Sen så drog vi hem till Möller för att töla vidare. Det slutade med att jag var hemma 05:10! Riktigt bra kväll med andra ord. Blev mycket skratt.

Idag kommer mina syskon med deras respektive. Farsan fyllde ju år igår, så vi ska käka lite.. känns lite tragiskt faktiskt. Inte att dom kommer på besök, utan att jag är det svarta fåret av oss syskon. Syrran och brorsan har ju eget boende, förhållande och jobb. Jag har ingenting utav det, jag. Men inte grinar StinaBerit för det?! Drar ju ändå till Oslo i september. :PPPppPpppPp

Sen ska jag jobba 15.00. Sen drar jag på  bio med b-rudarna. Eclipse bliiir.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!