SERIÖST!!!!!!!!11

Har ofta fått höra mycket gnäll om hur oseriös jag kan vara. Jag nämner inga namn, men ni vet väl själva vilka ni är. Så därför tänkte jag göra ett up-your-ass-inlägg till er whinare.

STINABERITS SERIÖSA SIDA

Nummer ett:
Jag kan helt plötsligt få för mig att livet inte alls är roligt. Då vill jag bara sitta i ett hörn och lyssna på lugn dretmusik för mig själv och vänta tills det går över. Och nej, detta är alltså inte något emo-liknande syndrom, utan alla människor blir väl deppiga nångång eller?!

Nummer två:
Jag är kung på att skämta bort allt.

Nummer tre:
Jag är helt övertygad om att jag kommer dö ensam eftersom jag är livrädd för snubbar. True story.

Nummer fyra:
Jag är även helt övertygad om att jag inte kommer bli äldre än 60 år. Bara en såndär känsla man har. Vad som kommer ta kål på mig vet jag dock inte.

Nummer fem:

Akustisk musik är det finaste jag vet.

Nummer sex:
Jag är en dålig polare för jag inte hör av mig om någon ber mig och så för att jag inte kan hålla löften.

Nummer sju:

Jag vet verkligen inte vad jag vill bli när jag blir "stor".

Nummer åtta:
Jag tycker min storebror är världens bästa människa även om han kan bli vrång ibland.

Nummer nio:
Jag har en crush på Edward Cullen.

Nummer tio:
Jag hatar Star Wars.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia

Vem har inte en crush på Edward?

Han är perfekt!

:D

2010-08-23 | 11:40:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!