Längtan.

Ja, idag har dagen varit sådär. Går fortfarande runt och oroar mig även fast man vet att det kommer blir bra. Vill bara att allt ska vara klart och normalt igen så han kan få vara hemma igen. Mår inte bra när saker och ting är som dom är. Men vi är många som tänker på dig! <3 Längtar tills allt är bra igen!

Har fått komma iväg en sväng idag, iaf. Möller har fått mig på andra tankar och det känns så fantastiskt att ha en sån vän som Möller vid min sida. Tack så mycket vännen, och jag älskar dig!

Till helgen händer det en hel del. Då ska jag vara kattvakt fredag, lördag, söndag, hemma hos Möller för hon drar till Varberg. Då blir det Sagan om ringen-maraton och lite fest om jag är på humör! Och på söndag blir det jobb som vanligt.. åh, ge mig Oslo så jag kan få en vanlig lugn söndag.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!