Utan dina andetag.

Oh herrejesus vilken dag det var igår.. ingenting jag tänker skriva här, dock. Eller någon annanstans heller för den delen.. råkade dock göra det igår men jag hann ta bort det. Men de som vet om det - Det kommer bli bra och allt är i sin ordning.

Har nog aldrig varit så rädd och orolig som jag blev igår. Pappa. <3

Nu dunkar jag Kent - Utan Dina Andetag. Den låten har blivit en ny favorit.. även om jag faktiskt hatar Kent. Deras studiomusik is killing me, förutom den låten och Mannen i Den Vita Hatten. Och live är dom också jävligt bra. Men annars är dom skitdåliga, tycker jag. Inte alls min typ av musik.

Jag passar även på att spela lite Rollercoaster Tycoon. Svinroligt att få styra och bygga ett eget nöjesfält. :)

Bjuder på denna;

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Iris

Gillar heller inte Kent...men denna låten är en av mina abslouta favoriter. Sååå bra!! :)



Man får sig verkligen en tankeställare när sånt här händer.. Det kommer gå bra! Tänker på er o familjen!!



Kramkram iris

2010-08-11 | 13:34:52
http://precissomdetar.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!