Sådär ja.

WOAH! WOAH! WOAH!

Tja. Läget. Skönt. Gött.
Har hängt med storebror hela eftermiddagen. Igår var jag även där, och då visade han ett spel som han hade tagit med hem från jobbet. Det ascoola spelet heter Brütal Legend och jag är fast. Så jag bestämde mig för att kolla in när han spelade det idag också. Jack Black är ju huvudkaraktären i det spelet och han är min favorit bland alla skådespelare ever. Så som sagt - Köp och spela dirr. Hårdrock fo shizzle.

Här har ni två bilder på två saker jag köpte igår.


Leopardring från JC. Kolla hur nöjd jag är?!


Tröja från Lindex. Jävlar i havet va söt man kan va.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

kang, rånöjd ringbärare!

2010-08-18 | 13:40:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!