RÅNÖJD

Nu är jag dretnöjd med denna dagen, ja.

1. Jag har fått träffa systerdotter en sväng.
2. Jag har varit på CommuniCare och fått min lapp påskriven så jag får pengar om 2v.
3. Jag har druckit kaffe med asbra folk.
4. Jag har hittat ett jobb som det stod StinaBerit på. Det är alltså på en estetisk barnehage, där man b.la lär barn att få hålla på med musik, måla och spela teater.
5. Jag har hittat min USB-kabel till mobilen.
6. Jag har kommit på en ny melodi på gitarren.

Jävlar vilken kung dag.

Och resten av veckan ser ut såhär;
Imorgon: Stan med Sörja.
Onsdag: Communicare och massage/smink-dret hos Lollo's mamma.
Torsdag: Jag skulle göra nåt, men minns inte riktigt vad.
Fredag: Barnvakt åt systerdottern hemma hos syrran på Hammarö på förmiddagen.
Lördag: Ledig. Man kanske skulle boka in en analblekning eller satsa på en liten utgång?
Söndag: Jobba.

Nejmen jag är nöjd. Skulle vilja träffa brorsan nån dag, också.. och Zarah framförallt. Var så jävla längesen nu, tycker jag. Men det spörs, helt enkelt!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!