Oh happy day.

Inatt kan jag verkligen sova lugnt. Och det ska bli jävligt gött! Har varit en pina 2 nätter, men nu jävlar. Somnade runt fem imorse och vaknade tio, så det blev bara fem timmars sömn... illa.

Pappa mådde iaf jättebra och verkade hur pigg som helst. Så förhoppningsvis får han komma hem imorgon!!! Ska bli så skönt, för både mamma och jag har svårt att sova när han inte är hemma, haha. Han är som en slags bodyguard kan man säga. Jag saknar t.om när han frågar om han kan få låna datorn och sitta där i någon timme (Jorå, jag är databeroende).

Kan inte bestämma mig om jag ska ut eller inte i helgen, heller... SKIT. Det vore ju gött och bara ta det lugnt och agera stekare i Möllers lya som jag ska övervaka denna helg med hennes katt. Men jag är samtidigt sugen på att ta en liten öl och träffa folk. Tycker inte att mitt snygga ansikte ska behöva lida genom att stanna inomhus! Men vi får se hur jag gör. Det spörs.

Nu är jag och morsan hemma igen, iaf. Vi har precis käkat thaimat och det var noll äckligt. Så nu ligger vi båda i matkoma och kollar på tv:n. Härlig torsdag som får 4/5 toasters.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese

Vad är det som hänt med din pappa? :( Puss & Kram från mig iaf. :)

2010-08-12 | 23:19:29
http://thereseskold.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!