Meningslösa måndag del 1.

Yo' wzup eller.

Igår var det en skittråkig söndag, eftersom jag jobbade. Det är så jävla drygt och hålla på o städa i en salong i minst tre timmar. Tur att man åker till Oslo snart så man kan få en lugn söndag ett tag framöver... J I S E S.

På tal om Oslo, då. Jag hade ju skickat iväg 10 CV:n till olika barnehager + några lager-jobb förra veckan. Och nu hade jag fått svar från en av barnehagerna, och det har valt att kalla mig till en intervju inom 1 september. Så nu väntar jag bara på att dom ska ringa och bestämma vilket datum. Fan va roligt!!! Och jag vet att man inte kan få någon användning av meriten hos barnehagarna i Sverige, men vafan.. jag kommer tjäna emellan 20-32 000 norska i månaden (STÅR DET KLART O TYDLIGT PÅ DERAS ANNONS PÅ NAV.NO) om jag får jobbet och det räcker gött och väl. Sen så äre väl inte säkert att man jobbar där i 2-3 år. Men iaf, HUR CPKUL SOM HELST ATT HA FÅTT EN INTERVJU!!! Måste börja förbereda mig... haha, dyngnervös.

Idag ska jag lämna tillbaka filmen vi hyrde igår. Och hänga med storebror..

Ha det god tur!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jadu

32k norska låter lite väl mkt. då tjänar du alltså 200nok i timmen om det är heltid... det tjänar inte ens folk som jobbar på gardermoen och har större ansvar på sig än vad det är att ta hand om barn

2010-08-23 | 15:56:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!