Lyckligt.

NEJ MEN OKEJ, jag hade bara skrivit världens längsta inlägg, och så RÅKADE jag ta bort det. Skitroligt.

Men det jag skrev var iaf att jag inte kan få nog av Eminem feat. Rihanna - Love the way you lie och att jag druckit kaffe med en barndomsvän idag. Och att jag köpte en förlåt-present till en polare som jag svek rätt hårt i helgen. Har haft ångest som en dåre, men nu är denne inte arg längre som tur är. Se vad en present och en sann vän (läs: stinaberit) kan göra. Så nu ska jag aldrig mer göra min vän besviken igen. Aldrig jävla någonsin. Och så ska jag bli kung på att höra av mig också. True story.

Ahjuste, så har jag sökt 10 jobb i Oslo också.

Nu sitter jag här framför denna jävla dator.. spelar lite WoW. Har kommit in i det igen, tyvärr. Jag som skulle sälja mina gubbar o få pengar för det... HA! Vem försöker jag lura ens. Pinsamt. Men det är roligt att spela i perioder. Så just nu är jag en Blood Elf Hunter på snart lvl 19. Känns fantastiskt...

Imorgon ska jag vara barnvakt, tror jag. Och tvätta min brors underkläder. Ja, ni läste rätt. Idioten har ju slarvat bort sin tvättnyckel så då får lillsyrran göra jobbet. Normalt och tvätta sin brors underkläder tycker jag. Eller inte.. hoppas han inte har en rand i kalsongerna if u know what I mean. USCH, nu mådde jag dåligt!

Nu ger jag mig. Tja.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!