Helgen som varit.

Det var ett tag sen.

Har tagit en liten bloggpaus i helgen. I lördags var det fullt upp, då jag gick på stan tidigt, sen jobbade och sen var det fest. Lördagens utgång hade varit helt perfekt om inte jag och brorsan bråkade så mycket. Det slutade med att han inte följde med till krogen och jag blev ledsen. Men på Koriander var det bra drag och mycket folk man kände!

Igår åkte mamma och pappa på kryssning. Jag vaknade upp med ett dunkade huvud och ville bara dö i den stunden, men jag klarade mig bra! Jag drack ur 1 liter cola light och nästan 1½ liter Loka päron. Så törstig var jag! Såg på 3 filmer, också. Sex and the city 2, Batman från 1989 och Teenage Mutant Ninja Turtles från 1990! Görbra. Och så var det lite jobbigt när man skulle sova, för jag blir så jävla rädd över om någon ska göra inbrott eller nåt annat fuffens. Men det är väl normalt att tänka så när man ska sova själv de första gångerna.. hur fan ska det gå när jag flyttar hemifrån? Haha.

Idag har jag hunnit besöka CommuniCare lite snabbt. Skulle lämna in min planering angående Oslo. Dom var görnöjda och önskade mig lycka till. Och så skulle jag varit barnvakt nu men jag behövde tydligen inte det.. tråkigt!! Hade sett fram emot att få leka med min systerdotter i någon timme. Men det får bli en annan gång, helt enkelt!

Nu ska jag ringa till Stina A och se ifall hon vill ta en kaffe och planera lite till inför onsdag då vi åker till OSLO!!! :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!